viernes, 12 de abril de 2013

EASY LADY. SPAGNA. 1986. HISTORIA DE UNA CANCIÓN + Video Y Letra.

"Easy Lady" es una canción de 1986 de la cantante italiana Spagna . Fue el primer sencillo de su álbum debut dedicado a la Luna en la que figura como sexta pista. El sencillo fue lanzado en 1986 en la mayoría de los países europeos. Aunque ella y su hermano, Theo Spagna, ya había compuesto varias canciones para artistas como Boney M o Fun Fun , Spagna era conocida por el público en general a través de este título. La portada fue diseñada por el fotógrafo Antonio Contiero que cuenta también el retrato de Ivana Spagna. 
VIDEO ORIGINAL EASY LADY.

EASY LADY

move on up you're such a sexy groover
when you get on down you're better than another
move on up it's such a hot sensation
when you get along get along get along
oh I could rule this nation
get on down you tie me up now baby
you just tie me up
there's no time for maybe


coz I'm a lady lady lady easy lady
lady playin' passion through the night
coz I'm a lady lady lady easy lady
playin' with emotions move on up


move on up I'm gonna tease you lover
gonna work on you my love you will discover
move on up you really gotta please me
try try harder now you know you must appease me


coz I'm a lady lady lady easy lady
lady playin' passion through the night
coz I'm a lady lady lady easy lady
playin' with emotions
coz I'm a lady lady hard and easy lady
keep on playin' passion through the night
coz I'm a lady lady lady easy lady
playin' with emotions move on up


you're livin' inside me
you're movin' on by me
you're love and passion
groove it and move it
show me you can use it

chorus 

 

No hay comentarios:

Entradas populares

VIDEO CLIP DEL MES

LOS QUE ROCKOLAN VIENEN DE


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
Blogs con EÑE